Termeni si conditii

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.serenalenjerie.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii şi condiţiile de mai jos:

Informaţiile furnizate către Serenalenjerie sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. Serenalenjerie nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi, nu încurajează spam-ul şi nu face publice datele furnizate de clienţii săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să şteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.

In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesară achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

Produsele comercializate prin intermediul www.old.serenalenjerie.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însotite de factura fiscală (pe spatele facturii). De asemenea, atât preţul cât şi specificatiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligaţie contractuală, şi pot fi schimbate fără nici o notificare în prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ. Pot exista diferente între acestea şi produsul respectiv.

Produsele comercializate de Serenalenjerie, se pot schimab daca prezinta defecte sau neconformitati prevazute in pagina de returnare produse. Garanţia se aplică în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţia asociată acestora şi O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.

Produsele comercializate de Serenalenjerie se livreaza numai în urma unei comenzi telefonice sau online, în limita stocurilor disponibile. Modificarea preţurilor produselor afişate pe site se poate face fără o inştiinţare prealabilă. Produsele comandate vor livrate la preţul afişat la data comenzii înregistrate, în limita stocurilor disponibile la data comenzii înregistrate.

O comanda neconfirmată (telefonic sau prin email) la Serenalenjerie se anuleaza automat în 72 de ore.

Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.

Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factuta de vanzare.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind returnarea produselor si poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • ·produsul nu a fost cumparata de la Serenalenjerie;
  • produsele s-a defectat datorita unei utilizare incorect
  • produsul a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
  • produsul nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate;

NU etichetati/distrugeti ambalajul original, împachetati separat!

NU puneti coletul cu ramburs!

Etichetati coletul cu destinatar astfel:

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.

 

Alte conditii:

  • Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
    Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
  • Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
  • Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
  • Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
  • Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre Serenalenjerie – plata va fi efectuata de catre client; de la Serenalenjerie catre client – plata va fi suportata de catre noi.
  • Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare – cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
  • Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.

Conditii de returnare:

Piesa inlocuita sa fie curata fara urme i, sa prezinte doar urme de uzura functionala fara urme de lovituri, sa nu lipseasca subansamble din ea si sa fie ambalata in ambalajul original in care s-a livrat piesa noua, cu codul furnizorului pe cutie. Produsul inlocuita sa fie trimisa inapoi in termen max. 4 zile lucratoare iar dupa verificarea integritatii piesei, va fi stornata valoarea de garantie.Daca una din conditiile de returnare de mai sus nu este indeplinita valoarea de garantie ramane facturata si nu se va storna.

ATENTIE! exista posibilitatea ca produsul sa fie reconditionata de fabricant, oferindu-se aceeasi garantie si calitate.

ATENTIE! Se va percepe suplimentar o taxa de transport in valoare de 25Lei doar pentru utilizatorii care au refuzat sau nu au ridicat anterior o comanda fiind notificati in prealabil!

 

 

Garantia produselor poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  1. Produsul  nu a fost cumparata de Serenalenjerie.;
  2. Produsul  s-a defectat datorita unei utilizari  incorect
  3. Produsul a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

Pentru a beneficia de garantia acordata piesei, aceasta trebuie sa fie insotita de urmatoarele:

  • copie dupa factura de achizitie de la old.serenalenjerie.ro, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa
  • piesa trebuie sa fie in ambalajul original

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.

In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.

Conditii Suplimentare

  • Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
  • Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
  • Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
  • Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
  • Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
  • Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
  • Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre www.old.serenalenjerie.ro – plata va fi efectuata de catre client; de la www.old.serenalenjerie.ro catre client – plata va fi suportata de catre noi.
  • Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare – cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
  • Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.